Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Helden, Nederland van Nicole Roij - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Helden, Nederland van Nicole Roij - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen!

Blijf op de hoogte en volg Nicole

12 Februari 2014 | Nederland, Helden

Na een zeer geslaagd afscheidsfeestje en een verrassingslunch van mijn collega's bij de Fabriek in Maasbree kan ik me volledig gaan verheugen op mijn reis. Met nog een leuk weekend in het vooruitzicht zal deze laatste week in Nederland ook echt voorbij gaan vliegen. Aanstaande dinsdag is het namelijk al zover! Mijn avontuur richting Maleisië zal dan van start gaan.

Alle voorbereidingen zijn getroffen al is het visum wat lastig geweest. Ook het contact is niet altijd even makkelijk, maar dat kan de pret niet drukken! Ik verheug me er dan ook echt op om aan deze ervaring te gaan beginnen.

Via deze pagina zal ik jullie zeker op de hoogte gaan houden van mijn ervaringen en ik hoop dat jullie deze met plezier gaan lezen!

  • 12 Februari 2014 - 20:30

    Cynthia:

    Whoehoeee het kumpt der nou echt op aan! Zatterdig sloete wea het gezellig same aaf. Op noa un onvergeatelijke stage! Xxx

  • 12 Februari 2014 - 22:01

    Lia:

    Jeej!!!!!! Genieten man!!
    Det weekend kunt goad.. Genog spotjes en hoppa!! ;)
    Op noar um super tied doar!! Proost!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Actief sinds 02 Jan. 2014
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 5639

Voorgaande reizen:

18 Februari 2014 - 04 Augustus 2014

Studiereis

Landen bezocht: