Tot ziens Maleisië...hallo Vietnam - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Nicole Roij - WaarBenJij.nu Tot ziens Maleisië...hallo Vietnam - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Nicole Roij - WaarBenJij.nu

Tot ziens Maleisië...hallo Vietnam

Blijf op de hoogte en volg Nicole

14 Juli 2014 | Maleisië, Kuala Lumpur

Terwijl ik dit verhaal schrijf, zit ik op het vliegveld van Kuala Lumpur te wachten op mijn vlucht naar Vietnam.
In de tussentijd heb ik mijn trip in Maleisië erop zitten, wat ook wel een vreemd gevoel is. Heb er zo lang naar uitgekeken, en nu is dit avontuur alweer voorbij. Maar er staat me nog een mooi 3 weken durend avontuur te wachten. En of ik er zin in heb!! Nieuwe ervaringen, mensen leren kennen en een trip die ik nooit meer vergeten zal.
Maar over deze trip volgt wel meer in de komende weken.

De afgelopen weken heb ik niet stil gezeten. Ik heb mijn laatste 2 tentamens geschreven, en mijn gevoel isnpositief. Dus ik ga er vanuit dat ik ook mijn studie hier tot een goed einde heb gebracht. Het is alleen wachten op de resultaten, maar die komen vanzelf wel een keer.

2 weken terug heb ik mijn verjaardag in Kuala Lumpur gevierd met Eva, Jan, Diana, Nils en Khalil. Na eerst te hebben gebowld, zijn we naar een bar gegaan voor wat drankjes. Om vervolgens af te sluiten bij een liveband in een laatste bar. Hier hebben we nog wat zeer gezellige mensen leren kennen. We hebben daar gefeest met een Zwitser, een Fin en 2 Belgen. Was zeker een mooi feestje en zal misschien ooit nog een staartje krijgen, aangezien dit groepje het plan heeft bedacht om over eennjaar een KL reünie te maken. Ik heb hier dus een geslaagde verjaardag gehad.

De dag erna zijn Diana en ik naar Ipoh gegaan voor een laatste trip. Aangezien Diana vorige week terug is gevlogen. In Ipoh hebben we nog een mooie omgeving van Maleisië gezien. We zijn naar lake gardens gegaan, middens tuseen de rotsen, hebben een pomelofarm bezocht, zijn naar de cavetempels geweest en hebben een middag doorgebracht in een waterpark. Al met al veel gedaan, maar vooral ook genoten. Het was een zeer gezellige laatste week met Diana.

Afgelopen vrijdag op zaterdag nacht is eva naar Thailand gevlogen, dus ik heb ook mijn spullen gepakt en heb er nog een laatste weekend KL van gemaakt. Op domderdag had ik al afscheid genomen van mijn klasgenoten, dus ik had alles afgesloten in Shah Alam.
In KL heb ik me weer hetzelfde hostel geboekt waar ik al vaker had gezeten. Fijn aan de barstreet, dus ik heb nog wel van de terrasjes kunnen genieten.
Tevens heb ik met khalil nog het KL birdpark bezocht.
Gisteren heb ik er nog een geslaagde laatste avond van weten te maken. Heb met een engelse op het terras gezeten en daarna de bar in gegaan. Al onze avonturen uitgewisseld en gewoon wat rankjes gedaan, om vervolgens hem buitenspel uit te leggen. Hij was er zo van overtuigd dat vele mensen dit niet wisten, dat hij een weddenschap begon. Hij ging lichtelijk te beschonken de gasten in de bar vragen, en ik heb me daar toch lol aan beleefd. Oke, sommige meiden die gevraagd werden, wisten het niet uit te leggen, maar waren er wel mee bekend...wat al meer was dan hem ;).

Al met al kan ik zeggen dat ik me de laatste weken ook niet verveeld heb en dat ik een te gekke tijd heb beleefd in Maleisië. En dit gaat zeker een vervolg krijgen in Vietnam.

  • 14 Juli 2014 - 10:20

    Ilse:

    Een geweldig avontuur gehad, en een mooie vakantie voor de boeg! Geniet ervan, en geen gekke dingen doen ;) Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Actief sinds 02 Jan. 2014
Verslag gelezen: 296
Totaal aantal bezoekers 5653

Voorgaande reizen:

18 Februari 2014 - 04 Augustus 2014

Studiereis

Landen bezocht: